Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη της CompuStar.gr
Τι είναι η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) της CompuStar.gr;
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μας δίνει τη δυνατότητα να συνδεόμαστε στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των πελατών μας και να τους παρέχουμε τεχνική υποστήριξη σε προβλήματα (κυρίως του λογισμικού) που αντιμετωπίζουν με τον υπολογιστή τους.
Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία Α.Τ.Υ;
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, απευθύνεται σε κάθε χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή (επαγγελματία ή ιδιώτη), που ενδεχομένως να χρειάζεται άμεσα τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου τεχνικού υπολογιστών, όταν προκύπτουν προβλήματα στο λογισμικό του υπολογιστή του.
Επίσης κατόπιν ειδικής συμφωνίας με τον πελάτη, η υπηρεσία Α.Τ.Υ. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας καθώς και τη συνεχόμενη συντήρηση των υπολογιστών που διαθέτει ο πελάτης στο χώρο του.
Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Α.Τ.Υ;
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μπορεί να αξιοποιηθεί με 2 τρόπους σύνδεσης στο μηχάνημα του πελάτη:
- Σύνδεση μόνο κατόπιν αιτήματος (μέσω τηλεφώνου) του πελάτη, προκειμένου να επιλύσουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τον υπολογιστή του εκείνη τη στιγμή. Όση ώρα είμαστε συνδεδεμένοι στον υπολογιστή του πελάτη, εκείνος μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις μας από την οθόνη του.
- Προγραμματισμένες συνδέσεις στο μηχάνημα του πελάτη με συγκεκριμένο κωδικό εξουσιοδότησης που μας παραχωρεί ο ίδιος, προκειμένου να ελέγχουμε και να συντηρούμε ανά διαστήματα το μηχάνημα του.
Για να συνδεθούμε στον υπολογιστή σας, θα πρέπει:
- …να έχετε αγοράσει και να διαθέτετε χρόνο υποστήριξης.
- …να είστε συνδεδεμένοι στο Internet.
- …να έχετε ήδη κατεβάσει και εγκαταστήσει την εφαρμογή AnyDesk στον υπολογιστή σας.
(Κατεβάστε την εφαρμογή από εδώ: https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe) - …να τηλεφωνήσετε στο +30. 22210 77396 και να μας πείτε το μοναδικό κωδικό που θα σας εμφανίσει η εφαρμογή AnyDesk.
Πόσο κοστίζει η υπηρεσία Α.Τ.Υ;
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, διατίθεται σε τέσσερα (4) πακέτα προπληρωμένου χρόνου υποστήριξης και τα οποία είναι τα ακόλουθα:
Συχνές Ερωτήσεις:
Αν είστε πελάτης της υπηρεσίας Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μπορείτε να μας ζητήσετε τα κάτωθι:
- Εγκατάσταση/ Απεγκατάσταση εφαρμογών (απαιτείται η ύπαρξη των σχετικών αδειών χρήσης).
- Συντήρηση/ Ενημέρωση του Λειτουργικού Συστήματος (Windows) & των εφαρμογών.
- Ρυθμίσεις του λογισμικού του υπολογιστή για την αύξηση της απόδοσης του συστήματος.
- Έλεγχος & Απολύμανση Ιών και λοιπού κακόβουλου λογισμικού.
- Εγκατάσταση/ Ρύθμιση Περιφερειακών Συσκευών Πληροφορικής (πχ: Εκτυπωτές, Σαρωτές, Web Cameras, κλπ).
- Ρυθμίσεις Τοπικού Δικτύου (LAN) (πχ: Δικαιώματα χρηστών, Κοινόχρηστοι φάκελοι και έγγραφα, κλπ).
- Ρυθμίσεις του Ασύρματου Εξοπλισμού (Modem/Router) για το Δίκτυο WiFi.
- Βοήθεια για την δημιουργία & διαχείριση λογαριασμών (πχ: Gmail, Facebook, Skype, YouTube, Yahoo Mail, κλπ).
- Ρύθμιση Τοπικών Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (πχ: Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, κλπ).
- Βασική Εκπαίδευση για Αρχάριους χρήστες (Windows 10, Εφαρμογές γραφείου, Antivirus, Αποστολή Email, κλπ).
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα κάτωθι:
- Διαγνωστικός, Τεχνικός ή/και Ηλεκτρονικός έλεγχος του υπολογιστή.
- Επίλυση Βλάβης (Μηχανικής ή Ηλεκτρονικής).
- Εγκατάσταση Λειτουργικού Συστήματος (πχ: Windows, Linux, κλπ).
- Εκπαίδευση σε Προχωρημένους χρήστες (πχ: HTML, PHP, CSS, JavaScript, CMS, Marketing, κλπ).
Ναι. Η υπηρεσία καλύπτει την Online Τεχνική Υποστήριξη του πελάτη σε όλα τα μηχανήματα που εκείνος διαθέτει.
Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) που παρέχουμε είναι ασφαλής, διότι σύμφωνα με την AnyDesk (δείτε εδώ: https://anydesk.com/el/security) η εφαρμογή διαθέτει:
- Αποτρέπεται η μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε συνδέσεις με τεχνολογία TLS 1.2, η οποία χρησιμοποιείται επίσης στις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές.
- Κρυπτογραφείται κάθε σύνδεση με ασύμμετρη ανταλλαγή κλειδιών RSA 2048.
- Όλες οι συνδέσεις προσφέρουν τέλειο εμπιστευτικό απόρρητο χάρη στο Diffie-Hellman Ephemeral Handshake (DHE). Επομένως, οι συνεδρίες δεν μπορούν να αποκρυπτογραφηθούν από τρίτους.
- Το Salted Password Hashing χρησιμοποιείται για την προστασία των κωδικών πρόσβασης. Η αποκρυπτογράφηση απλά δεν είναι δυνατή.
Όχι. Μπορείτε να μας καλέσετε στο +30.2221077396 ή να στείλετε το αίτημά σας μέσω email στο support@compustar.gr για να κλείσουμε ένα Online Ραντεβού.
Μπορούμε να παρέχουμε Online Τεχνική Υποστήριξη μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες & ώρες (ενημερωθείτε εδώ) και μόνο* κατόπιν τηλεφωνικού ή μέσω email ραντεβού.
*Σε περίπτωση που κατά το τηλεφωνικό ή μέσω email αίτημά σας, είμαστε άμεσα διαθέσιμοι και εμείς, θα σας υποστηρίζουμε αμέσως.
Η χρέωση για την χρήση της υπηρεσίας Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, είναι ανά λεπτό.
Η κάθε σύνδεσή μας προς τον υπολογιστή σας χρονομετρείται, ενώ λίγο πριν την εξάντληση του διαθέσιμου προπληρωμένου χρόνου σας, θα λαμβάνετε αναλυτική αναφορά για όλες τις περιόδους σύνδεσης που πραγματοποιήσαμε στον υπολογιστή σας.
Όχι. Ο προπληρωμένος χρόνος που θα αγοράσετε δεν λήγει ποτέ και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε όποτε εσείς θέλετε.