Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη της CompuStar.gr

Τι είναι η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) της CompuStar.gr;

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μας δίνει την δυνατότητα να συνδεόμαστε στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των πελατών μας και να τους παρέχουμε τεχνική υποστήριξη σε προβλήματα (κυρίως του λογισμικού) που αντιμετωπίζουν με τον υπολογιστή τους.

Σε ποιους απευθύνεται η υπηρεσία Α.Τ.Υ;

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, απευθύνεται σε κάθε χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή (επαγγελματία ή ιδιώτη), που ενδεχομένως να χρειάζεται άμεσα την βοήθεια ενός εξειδικευμένου τεχνικού υπολογιστών, όταν προκύπτουν προβλήματα στο λογισμικό του υπολογιστή του ανά διαστήματα.

Επίσης κατόπιν ειδικής συμφωνίας με τον πελάτη, η υπηρεσία Α.Τ.Υ. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας καθώς και την συνεχόμενη συντήρηση των υπολογιστών που διαθέτει ο πελάτης στον χώρο του.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Α.Τ.Υ;

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μπορεί να αξιοποιηθεί με 2 τρόπους σύνδεσης στο μηχάνημα του πελάτη:

  1. Σύνδεση μόνο κατόπιν αιτήματος (μέσω τηλεφώνου) του πελάτη, προκειμένου να επιλύσουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με τον υπολογιστή του εκείνη τη στιγμή. Όση ώρα είμαστε συνδεδεμένοι στον υπολογιστή του πελάτη, εκείνος μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις μας από την οθόνη του.
  2. Προγραμματισμένες συνδέσεις στο μηχάνημα του πελάτη με συγκεκριμένο κωδικό εξουσιοδότησης που μας παραχωρεί ο ίδιος, προκειμένου να ελέγχουμε και να συντηρούμε ανά διαστήματα το μηχάνημα του.

Για να συνδεθούμε στον υπολογιστή σας, θα πρέπει:

  • …να έχετε αγοράσει και να διαθέτετε χρόνο υποστήριξης.
  • …να είστε συνδεδεμένοι στο Internet.
  • …να έχετε ήδη κατεβάσει και εγκαταστήσει την εφαρμογή AnyDesk στον υπολογιστή σας.
    (Κατεβάστε την εφαρμογή από εδώ: https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe)
  • …να τηλεφωνήσετε στο +30. 22210 77396 και να μας πείτε τον μοναδικό κωδικό που θα σας εμφανίσει η εφαρμογή AnyDesk.

Πόσο κοστίζει η υπηρεσία Α.Τ.Υ;

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, διατίθεται σε τέσσερα (4) πακέτα προπληρωμένου χρόνου υποστήριξης και τα οποία είναι τα ακόλουθα:

1 ώρα
Online Υποστήριξη

online-remote-support_1-hour

30,00€+ΦΠΑ

3 ώρες
Online Υποστήριξη

online-remote-support_3-hours

85,00€+ΦΠΑ

5 ώρες
Online Υποστήριξη

online-remote-support_5-hours

135,00€+ΦΠΑ

10 ώρες
Online Υποστήριξη

online-remote-support_10-hours

260,00€+ΦΠΑ

Συχνές Ερωτήσεις:

Αν είστε πελάτης της υπηρεσίας Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, μπορείτε να μας ζητήσετε τα κάτωθι:

  • Εγκατάσταση/ Απεγκατάσταση εφαρμογών (απαιτείται η ύπαρξη των σχετικών αδειών χρήσης).
  • Συντήρηση/ Ενημέρωση του Λειτουργικού Συστήματος (Windows) & των εφαρμογών.
  • Ρυθμίσεις του λογισμικού του υπολογιστή για την αύξηση της απόδοσης του συστήματος.
  • Έλεγχος & Απολύμανση Ιών και λοιπού κακόβουλου λογισμικού.
  • Εγκατάσταση/ Ρύθμιση Περιφερειακών Συσκευών Πληροφορικής (πχ: Εκτυπωτές, Σαρωτές, Web Cameras, κλπ).
  • Ρυθμίσεις Τοπικού Δικτύου (LAN) (πχ: Δικαιώματα χρηστών, Κοινόχρηστοι φάκελοι και έγγραφα, κλπ).
  • Ρυθμίσεις του Ασύρματου Εξοπλισμού (Modem/Router) για το Δίκτυο WiFi.
  • Βοήθεια για την δημιουργία & διαχείριση λογαριασμών (πχ: Gmail, Facebook, Skype, YouTube, Yahoo Mail, κλπ).
  • Ρύθμιση Τοπικών Εφαρμογών Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (πχ: Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, κλπ).
  • Βασική Εκπαίδευση για Αρχάριους χρήστες (Windows 10, Εφαρμογές γραφείου, Antivirus, Αποστολή Email, κλπ).

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα κάτωθι:

  • Διαγνωστικός, Τεχνικός ή/και Ηλεκτρονικός έλεγχος του υπολογιστή.
  • Επίλυση Βλάβης (Μηχανικής ή Ηλεκτρονικής).
  • Εγκατάσταση Λειτουργικού Συστήματος (πχ: Windows, Linux, κλπ).
  • Εκπαίδευση σε Προχωρημένους χρήστες (πχ: HTML, PHP, CSS, JavaScript, CMS, Marketing, κλπ).

Ναι. Η υπηρεσία καλύπτει την Online Τεχνική Υποστήριξη του πελάτη σε όλα τα μηχανήματα που εκείνος διαθέτει.

Η υπηρεσία Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) που παρέχουμε είναι ασφαλής, διότι σύμφωνα με την AnyDesk (δείτε εδώ: https://anydesk.com/el/features#fullListOfSecurity) η εφαρμογή διαθέτει:

  • Τεχνολογία κρυπτογράφησης
    Η τεχνολογία τραπεζικών επιπέδων TLS 1.2 προστατεύει τον υπολογιστή σας από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.
  • Επαληθευμένες συνδέσεις
    Χρησιμοποιεί την κρυπτογράφηση ασύμμετρης ανταλλαγής κλειδιών RSA 2048 για την επαλήθευση κάθε σύνδεσης.
  • Περιορισμοί πρόσβασης
    Ελέγχετε εσείς για το ποιος θα έχει πρόσβαση στον υπολογιστή σας, εγκρίνοντας την πρόσβαση από αξιόπιστες θέσεις. Με αυτόν τον τρόπο, μόνο οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες θα μπορούν να ζητήσουν σύνδεση.

Όχι. Μπορείτε να μας καλέσετε στο +30.2221077396 ή να στείλετε το αίτημά σας μέσω email στο support@compustar.gr για να κλείσουμε ένα Online Ραντεβού.

Μπορούμε να παρέχουμε Online Τεχνική Υποστήριξη μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες & ώρες (ενημερωθείτε εδώ) και μόνο* κατόπιν τηλεφωνικού ή μέσω email ραντεβού.

*Σε περίπτωση που κατά το τηλεφωνικό ή μέσω email αίτημά σας, είμαστε άμεσα διαθέσιμοι και εμείς, θα σας υποστηρίζουμε αμέσως.

Η χρέωση για την χρήση της υπηρεσίας Α.Τ.Υ. (Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη) μέσω Internet, είναι ανά λεπτό.

Η κάθε σύνδεσή μας προς τον υπολογιστή σας χρονομετρείται, ενώ λίγο πριν την εξάντληση του διαθέσιμου προπληρωμένου χρόνου σας, θα λαμβάνετε αναλυτική αναφορά για όλες τις περιόδους σύνδεσης που πραγματοποιήσαμε στον υπολογιστή σας.

Όχι. Ο προπληρωμένος χρόνος που θα αγοράσετε δεν λήγει ποτέ και μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε όποτε εσείς θέλετε.