12 Δεκεμβρίου 2020 in blog

3 πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν αποκτήσετε e-shop

3 πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν αποκτήσετε e-shop

Το τελευταίο διάστημα που διανύουμε λόγω του κορωνοϊού είναι πολύ δύσκολο για όλους μας και γίνεται ακόμη δυσκολότερο για τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης όπου αναγκάζονται να κλείσουν τα καταστήματά τους σε περίοδο καραντίνας. Αντιθέτως το ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσεται και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα e-shop προκειμένου να συνεχίσουν να πουλάνε τα προϊόντα τους μέσω του διαδικτύου. Η απόκτηση όμως ενός σωστού e-shop είναι δύσκολη και πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως προς τα παρακάτω:

Το e-shop σας πρέπει να πουλάει!

Ο κυριότερος λόγος αλλά και στόχος δημιουργίας ενός e-shop, είναι η αύξηση των πωλήσεων και άρα και των κερδών μιας επιχείρησης και αυτό δεν το πετυχαίνει κανείς εύκολα, ιδικά αν δε γνωρίζει το πως.

Ασφάλεια, Λειτουργικότητα, Ταχύτητα & Διαφήμιση, αποτελούν τα σημαντικότερα θέματα που πρέπει να πληρούνται για να πετύχει ένα e-shop και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο θα πρέπει (εφόσον δε γνωρίζετε εσείς) να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.

Αν το e-shop σας δεν πουλάει, όσο καλοσχεδιασμένο και αν είναι θα αποτελεί ακόμη ένα βάρος-έξοδο για την επιχείρησή σας.

Προτιμήστε ένα συνδρομητικό e-shop!

Πολλοί επαγγελματίες ψάχνουν κάτι φθηνό και καλό, αλλά στο πέρασμα των καιρών πάντα υπερίσχυε το “ότι πληρώνεις παίρνεις”. Μη σας φαίνεται περίεργο∙ το πιο εύκολο πράγμα είναι να βρείτε κάποιον που θα σας φτιάξει ένα e-shop με μια εφ’ άπαξ τιμή και χωρίς την δέσμευση κάποιου συμβολαίου συντήρησης ή υποστήριξης. Πόσο καλό όμως είναι αυτό για εσάς και την επιχείρησή σας;

Ένα e-shop αποτελείται από πλήθος εργαλείων και υπηρεσιών που ο μέσος χρήστης δεν έχει τη γνώση να το συντηρεί σωστά, προκειμένου να το κρατάει ασφαλές και λειτουργικό. Οι πολιτικές των τραπεζών αλλάζουν, νέοι νόμοι και κανονισμοί τίθενται σε εφαρμογή (πχ GDPR), νέες διαδικτυακές απειλές εμφανίζονται, κλπ.

Αν δε συντηρείτε το e-shop σας όπως πρέπει, με το πέρασμα του καιρού θα χάσει τη λειτουργικότητα και την αξιοπιστία του. Γι’ αυτό συνιστάται να αποκτήσετε ένα συνδρομητικό e-shop το οποίο θα συντηρείται από κάποιον ειδικό ενώ εσείς θα ασχολείστε μόνο με τους πελάτες σας και τις παραγγελίες τους.

Συνεργαστείτε με εταιρεία που εμπιστεύεστε!

Κάντε έρευνα και συγκρίνετε τιμές και παροχές αλλά μην ξεχάσετε το πιο σημαντικό, την εμπιστοσύνη! Είναι πολύ σημαντικό να εμπιστεύεστε την εταιρεία με την οποία θα συνεργαστείτε για το e-shop σας. Ελέγξτε για πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (πχ να υπάρχει και ένα τηλέφωνο), μιλήστε μαζί τους, μάθετε τις ώρες, τις ημέρες αλλά και τους τρόπους παροχής υποστήριξης.

Το e-shop σας αποτελεί την online βιτρίνα της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο και είναι πολύ σημαντικό να συνεργάζεστε με κάποιον που εμπιστεύεστε προκειμένου να είστε σίγουροι ότι θα ενδιαφέρεται πραγματικά και θα σας βοηθά να πετυχαίνετε τους στόχους σας.

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει υπεύθυνα την παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων υπηρεσιών διαδικτύου προς τους πελάτες της, ανεξαρτήτως ειδικότητας και μεγέθους της επιχείρησής τους.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η επιτυχία των πελατών μας αποτελεί συνώνυμο και για την επιτυχία της επιχείρησής μας και κάνουμε πάντα ότι περνάει απ’ το χέρι μας να εξυπηρετούμε άμεσα, με συνέπεια και ουσιαστικά όλους τους πελάτες μας.

Θα ήταν τιμή μας λοιπόν να μας επιλέξετε για συνεργάτη σας ως προς την δημιουργία του νέου σας e-shop και θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε σημαντικά τα έσοδα της επιχείρησής σας μέσω του e-shop σας.

Δείτε τα συνδρομητικά e-shop ↗ που προσφέρουμε
ή επικοινωνήστε μαζί μας ↗ για περισσότερες πληροφορίες.