Τεχνική ΥποστήριξηΤεχνική Υποστήριξη.

Στην CompuStar.gr, επενδύουμε αλλά και στοχεύουμε σε καθημερινή βάση στο χτίσιμο φιλικών σχέσεων με τον κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, με σκοπό να σας εξυπηρετούμε πάντα με ειλικρίνεια, άμεσα και αποτελεσματικά!

Έτσι, δεν θα είχαμε παρά να σας προσφέρουμε (καταρχάς) όλους τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας για 14+ ώρες την ημέρα αλλά και να επενδύουμε παράλληλα σε τεχνολογίες και πολιτικές για ποιοτικότερες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, με τεχνολογικά και άλλα μέσα.

Αν είστε πελάτης μας και χρειάζεστε τεχνική υποστήριξη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους:

  1. Τηλεφωνικώς στο +30. 22210.77396 & στα κινητά μας τηλέφωνα
  2. Μέσω E-mail στο support@compustar.gr
  3. Μέσω Skype στο CompuStar.gr
  4. Μέσω Online Chat!
  5. Μέσω Facebook Chat!

Σημειώσεις – Διευκρινήσεις:

  • Όσοι είστε ήδη πελάτες μας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30.22210.77396 και στα κινητά μας τηλέφωνα (Δευτέρα έως Παρασκευή: 10.30 – 21.00) & (Σάββατο: 10.30 – 14.30).
  • Για όσους από τους πελάτες μας διαθέτετε ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στα κινητά μας τηλέφωνα (Δευτέρα έως Κυριακή και μέχρι και 24 ώρες/24ωρο), ανάλογα βέβαια με το συμβόλαιο υποστήριξης που διαθέτετε.
  • Αν δεν είστε ακόμη πελάτης μας (μίας τουλάχιστον υπηρεσίας μας), μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30.22210.77396 (Δευτέρα έως Παρασκευή: 10.30 – 14.30 & 17.30 – 21.00) & (Σάββατο: 10.30 – 14.30).
  • Μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω e-mail, skype, online chat & facebook chat (24 ώρες/24ωρο) αλλά οι απαντήσεις θα δίνονται από το τμήμα υποστήριξης της CompuStar.gr, κατά προτεραιότητα και μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.